At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

søndag den 6. april 2008

Første firkant....

Så er første firkant til superkarlas sjal endelig godkendt af undertegnede.

Efter i aftes at have strikket den på pind 3½, kom erkendelsen af, at strikkefastheden (hvilken jeg vitterligen har et skidt forhold til) var endt helt ude i hampen.
Nå, men så prøver vi da bare pind 4 og krydser fingrene - hurra, den er der næsten 13x14, hvilken jeg accepterer ;-)



Et billede lidt tættere på gengiver måske nuancespillet i mit lækre garn fra Bente.

Jeg er absolut vild med det og billederne yder det på ingen måde hvad det fortjener. Farverne er lang mere skarpe og klare end billedet antyder.

Jeg tror nok det skal blive godt det her....

3 kommentarer:

Tineke sagde ...

Naaai, hvor flot i farverne! Sidder da helt og savler her...glæder mig til at følge med.

Kh. Tineke

Fríða sagde ...

mmmmm, skönt! jeg har en pose garn fra Bente liggende, der skal tænkes godt over hvad det skal blive til.
kh.fra Island
Frida

schjerning sagde ...

Det ser dejligt ud - jeg er altså helt skør med den der farve. Det sjal bliver så skønt!
Hilsner
Stine