At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

lørdag den 5. april 2008

Færdig Halsduk

Så er den første Halsduk pillet af pindene.

Den skal lige have hæftet et par ender og så ellers en tur i vaskemaskinen. Spændes ud skal den jo også - må vist hellere tjekke beholdningen af nåle og ellers lige finde et sted der er langt nok til det formål :-)

Jeg har kun taget et enkelt billede her i køkkenets kunstige aftenbelysning. Ikke så spændene og det skal jeg nok få gjort bedre i morgen :-) altså når den altså når lige Hooveren har haft den under kærlig behandling ;-)

Fakta følger i morgen....

Jeg synes den er blevet lækker og det er ikke den sidste der er lavet, så meget er sikkert.

Nå - men hvis i så ellers vil have mig undskyldt, så vil jeg lige ind og kigge om der monstro ikke er noget der skal overtage pinden ;-)

Manner hvor er jeg spændt på det, så jeg finder lige det lækre frem af kurven.

4 kommentarer:

Penille sagde ...

Det ser flot ud! Glæder mig til at se de når det er udspændt!

Min egen halsduk er lagt på hylden - er stadig ikke nået længere end til mønster 7. Men det skal nok blive færdigt - engang...

Hilsen
Penille, Ålbæk

Hannestrik sagde ...

Det ser rigtig fint ud. Jeg skal starte forfra med mit, for da jeg begyndte på et nyt nøgle efter mønster 10, så var der forskel på garnet. Først troede jeg at jeg havde fået fat i 2 indfarvninger, men nej, det var den samme, men forskellen var så tydlig at det kunne jeg ikke leve med, så jeg vil starte forfra i en ny farve. Hilsen Hanne

strikkeforsker sagde ...

Lækker sag, glæder mig til at se det med model

Bebiane sagde ...

Hvor er det blevet smukt, jeg har stadigvæk mit tilgode.
Kh. Bebiane