At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

lørdag den 15. marts 2008

Som om....

jeg ikke har nok at lave - så syntes jeg da lige, at jeg måtte melde mig til årets webstrik KAL. Så er det gjort og jeg skal bare lige finde en 8-10 timer mere i døgnet :-)

Alle de andre skal være med og så må jeg jo også - især fordi jeg er vild med alle tre ting der er på bedding.

Ellers gik jeg i sidste uge lidt død i dominostrikningen. Noget andet måtte lige samles op på pindene og det blev disse her. og tusinde tak til Karen, for at ville dele sin kreation med os andre. Strikket i hjertegarns Bamboo strømpegarn, som var en af mine fødselsdagsgaver fra gruppen i webstrik. Dem bliver jeg glad for kan jeg mærke - altså når makkeren lige er strikket også ;-)

I forhold til de almindelige kedelige-at-strikke-glatstrikkede-sokker, så er det her sjovere at strikke. Der er da også nogle andre i familien, der har spurgt hvem de dog var til :-)


De ser smartere ud på fødderne, men så kan jeg altså ikke tage billeder uden det ser ud som om jeg går på loftet :-)



Meeeen der er taget fat på dominoen igen og sidste strømpe må lige vente lidt.

Og skulle jeg kede mig - hvilket er ret utænkeligt - så starter jeg da bare her..............


Der er da nok at tage fat på, det er både sikkert og vist. Bare den nu ikke ender som en monterings-ufo :-)




6 kommentarer:

Tineke sagde ...

Uff, sikke mange løse ender på bagsiden, men hvor bliver den baaare flot!!

Den glæder jeg mig til at se færdig.

Kh. og god påske!
Tineke

Fríða sagde ...

flotte strömper og flooot tröje! men, du sku kigge på Höxbro´s hjemmeside og lære dig at strikkehæfte enderne undervejs.
kh.fra Island
Frida

Githa sagde ...

Tineke - jeg glæder mig også til det færdige resultat :-)

Frõa - jeg kan ikke se noget på hendes hjemmeside om at strikkehæfte ender...

Jette sagde ...

Ih, jeg ville sige det samme som Frida, strikkehæftning, så er du fri for de ender. Og jeg har også meldt mig til Karla uden at have tid til det.... Pyha, det er svært at nå det hele....

Vivian sagde ...

Fundet: http://www.viv.dk/Opskrifter/Download/t03-s-heft.pdf

jeg kan simpelthen ikke sove om natten med tanke på alle de ender du skal igennem!!! *GG*

Hilsner Vivian

Githa sagde ...

Vivian - Tusinde tak for det link.

Det var lige til ug+, bare for sent til denne trøje, som også har været anledning til mareridt for et monteringssky menneske ;-)

Men jeg må på den om et ærmes tid, for den ser altså lækker ud, når den ligger der på sofabordet og smiler til mig :-)