At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

mandag den 11. februar 2008

Det smukkeste vejr og alligevel gaveregn på MIG :-))

Jeg blev 1 år i går. Det har jeg i hvert fald ladet mig fortælle - livet starter først ved de 40 år og ergo blev jeg så 1 år. Og på det punkt er jeg både naiv og nem at narre. Herlig alder med sådant et enkelt år skulle jeg lige sige ;-)


I den anledning fik jeg mange lækre gaver.

Vi er en lille sluttet familie Johan jeg og samlet 5 børn. Resten har vi selv valgt fra.



Alligevel er jeg blevet begavet med de lækreste ting. Gavekort til forkælelse så det vil noget. Næsen i sky og voila jeg er som ny ;-) Lækker og blød i ansigtet som en nyfødt babymås :-))






De lækreste fibre fra Kartehuset samt en håndten. For 20 år siden spandt jeg meget på rok og nu skal det her prøves. Jeg glæder mig vildt.



Og når det er spundet til garn så har jeg mindsandten også fået både garnvinde og krydsnøgleapparat til at vinde det op på :-)









Mine to store voksne piger har sørme også købt lækkerier. Isprinsessen af Camilla Läckberg. EN bog jeg længe har haft på ønskesedlen. Uhhh....jeg glæder mig til en stille stund med den ;-)







Gaver hvor der udelukkende er tænkt på mig og mine behov.

Er der noget at sige til jeg elsker min lille men tætsluttet familie over alt på jorden. Jeg har sagt tak for gaverne flere gange, men tak fordi i står mig tættest af alle.
Elsker jer alle fra størst til mindst..........


Af min web-fødselsdagsgruppe har jeg sørme også fået de lækreste sager.

Til venstre tre nøgler Bamboo strømpegarn fra hjertegarn og de sødeste små pinde fra Lisbeth.
Det glæder jeg mig til at prøve og de bliver vist til undertegnede ;-)











Her til højre to nøgler fritidsgarn, et broderet håndklæde og påskepynt fra Hanne og Maibritt. Der skal strikkes og filtes "sutter" til mor nu :-)














Til venstre herunder er det fra Merete 3 nøgler silke i den smukkeste sarte forårsgrønne farve og 2 nøgler lys lilla bomuldsgarn med silkelook i en nuttet lille metalkuffert. Og mindsandten om ikke der var lækker chokolade fra Cóte d'or og to breve med Kusmi Te med navnene The du Martin og Darjeeling. Faktisk er jeg ikke den store tedrikker, men jeg har efterhånden læst så meget om disse the'er på diverse blogs, at jeg glæder mig til at prøve dem. Mens jeg nyder the og chokolade vil jeg kigge efter noget at omdanne det lækre garn til :-)















Sidst men ikke mindst, så er der her det lækreste nøgle New Zealandske lammeuld i lyseblå og lækker påskechokolade fra Jane. Det skal vist laves til en lækker sag sammen med en del andre farver jeg har liggende i samme kvalitet. Måske kommer der en HF eller Isager model ud af det
:-)


Tusinde tak til jer alle sammen :-)

7 kommentarer:

Tina sagde ...

STORT tillykke med 1 års dagen ;) Ku' du godt puste det ene lys ud? ;)

Neeej hvor nogen lækre gaver du har fået!!!

Githa sagde ...

Takker Tina - ingen problemer med lyset ;-)

Jeg er faktisk selv overvældet, mest fordi Johan havde sagt han ikke ville købe noget af den slags. Tror vist han mener jeg selv køber rigeligt. Ærgeligt man ikke kan skrive med småt her - så havde jeg skrevet at han muligvis har ret :-))

enaj sagde ...

Nøøj nogen lækre gaver du har fået.
Skønne skønne sager du har fået af manden og børnene. Bogen er vildt god skal jeg lige hilse og sige.
Kh Jane

Merete sagde ...

Hej Githe

Jeg vil lige ønske dig tillykke med dagen. Sikke mange gode gaver du har fået. Jeg er helt vild med den farve som NZ har.

Merete, Ramløse

Vivian sagde ...

Orh hvad! Kan du komme til for lækre gaver!!!! :-)

Stort tillykke med dagen, dén matcher jeg til næste år, jeg glæder mig egentlig allerede!

KH Vivian

Githa sagde ...

Jane...Jeg glæder mig også meget til at læse den :-)

Merete...Takker - jeg har faktisk to nøgler mere i samme lækre farve plus en 6 stk i andre farver. Så mon ikke der kan komme noget lækkert ud af dem :-)

Vivian....Jeg soler mig i lækre ting her :-)
Ja, glæd dig endelig allerede. Det gør jeg selv ;-)

Hilsen Githa

Jette sagde ...

Stort tillykke med det ene år:o))
Og superlækre gaver du har fået, du kan kun være glad for din lille familie..