At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

mandag den 28. januar 2008

Lidt tid til mig

Uhhh hvor jeg nyder det. Tiden lige nu er min og jeg sidder i mit hyggehjørne i køkkenet og strikker og læser blogs og drikker kaffe og og og..... Tiden er bare min og kun min lidt endnu :-)
For i aften kører jeg på job igen og snupper en times spinningsundervisning, men så holder jeg også fri lige til i morgen kl. 05.00 :-))


Jeg strikker på denne her. Jeg har faktisk det rigtige garn liggende til den, men jeg har valgt noget helt andet. Nemlig et overskønt garn fra Hjertegarn ved navn Palino 100% merinould og hamrende blødt. Har et lækkert stræk i sig og jeg er spændt på at se om det lykkes. Indtil videre kan vi godt kalde det er strikkeprøve, for jeg kan ikke rigtig se om det bliver rigtigt før jeg når op på den glatstrikkede del af blusen.


Forresten udelader jeg den lidt "pigede" blomst foran :-)

5 kommentarer:

Tineke sagde ...

Det ser da hyggeligt ud! Modellen minder mig lidt om Tilia, lækkert skal den nok blive.

Sjovt, tænkte lige på dig + blomst...hmmm, men kan se du har det ligesom mig, UD med den...

Githa sagde ...

Tneke - Det var jo det jeg også så - altså Tilia, som jo også skal laves :-)

Nej, den blomst duer altså ikke her i huset, så den når at visne inden jeg kommer til den :-))

Hannestrik sagde ...

Den ser da rigtig fin ud. Glæder mig til at se den færdig.

Jette sagde ...

Den er da også bare vildt sød..
Har du set denne:
http://www.mariannesvit.dk/product.asp?product=1008&sub=18&page=1
Den ville være rigtig god i bomuld...

Gitte Jensen sagde ...

Super nflot stjernesweater ;-)

Jeg er også ret wild med den bluse fra Drops nye kollektion, som du strikker på. Flot farve.

Gitte