At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

mandag den 21. januar 2008

For fa.... da osse

Det går ellers godt med dominostrikningen her i hytten.

Eller gør det nu også det Githa???

Den skarpe iagttager vil nok ligge mærke til den lille maskeholder oppe venstre hjørne. Og her er der god grund til at kalde den maskeholder, for det er lige hvad den er. Øv også....men jeg piller sgutte op igen. Bare det at huske og strikke den sidste maske vrang og IKKE ret på pindene har voldt mig kvaler nok ved at pille op i Kauni-garn. Men så ka jeg lære det endnu engang - eller hva'??

Troede lige jeg havde 100% styr på skidtet. Men det er vist nærmere skidt på styret lige nu, jeg har. For jeg sad også lige og læste mig frem til at skulle have 4 firkanter i højden på en str. 8 år. Hvis du kan tælle til 4 i højden bliver jeg glad, for jeg kan inte :-(

Nå men skidt pyt her, det kompenserer jeg for ved at strikke lidt højere i ret på bærestykkerne.

Hvornår lærer jeg at læse hele opskriften igennem, i stedet for at tro jeg bare kan det der :-).

Jeg skal bare i gang og det kan kun gå for langsomt, når ideen er der *tsk tsk*

Men bortset fra det, så synes jeg den tegner til at blive lækker. Dog er jeg spændt på om modtageren vil synes det samme, eller om kradseniveauet bliver for højt.


4 kommentarer:

Tineke sagde ...

Uf, kender det der, pille op er ikke sjovt og kender bestemt også det der med at det kun kan gå for langsomt! Du har 3,5 firkant i højden.

Gisp! Har helt glemt at sende dig garnstumpen!!

Fríða sagde ...

jeg har strikket nogle börnesweatre i Kauni, det bliver superblödt efter vask, hvis du putter "fabric-softener" i skyllevandet (hvad er det nu på dansk?).
kh.fra Island
Frida

Gitte Jensen sagde ...

Wahu - den ser spædende ud. Glæder mig til at se resultatet. Kender godt til det der med ikke at læse grundigt igennem. Gælder også for brugsvejledninger til diverse tekniske dimser.

Githa sagde ...

Tineke: Det er helt ok. Jeg har sikkert projekter nok jeg kan kaste mig over og flere der ligger i kø, så fingrene kribler ;-)Jeg kan også kun tælle til 3,5 firkanter i højden. Skidt pyt, den er reddet i bærestykket.

Frida: Det må være (på dansk) skyllemiddel, du mener :-)

Gitte: Det gælder også for alverdens tekniske dimser ja :-)