At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

tirsdag den 11. september 2007

Mangler timer i døgnet...

Jeg er her endnu, men mangler så frygteligt timer i døgnet.
Kunne det så bare undskyldes med dagene bliver kortere - men nej, den går vist ikke. Jeg behøver ikke nødvendigvis lyse timer, til det jeg ikke får nået for tiden.

Jeg får kigget på alle de forskellige skønne blogs rundt omkring. Men ikke engang lagt de kommentarer jeg egentlig gerne vil....
Jeg mangler kort og godt tid lige pt.
At arbejde tager mange af døgnets timer, kommer nok bag på de færreste. Men jeg indrømmer blankt, at jeg nærmest havde fortrængt hvor mange af dagens timer, der bliver sat til side til det :-))
Jeg er glad for at være kommet igang igen, så det er nu godt nok.

Jeg får bare ikke strikket, helt så meget som jeg gerne ville. Det bliver dog til lidt. Lige nu sidder den første af to små pigebluser på pindene. Den er til Johans gudbarn og bagefter kommer en til storesøsteren. En bluse eller er det tre til undertegnede er også igang :-)) Om kort tid skal der syes nyt trylletøj til gudbarnets fader. Der er ganske nok at tage fat på af kreative ting.

Oveni skal hytten lige pakkes i flyttekasser. Det skal Johans også. Vi har nemlig fundet et drømmehjem (indsæt selv alverdens jubel-udtryk). Kæmpe areal med højt til loftet og stuk overalt :-))
Vi glæder os vildt alle sammen og kan slet ikke vente på at forene vores hjem.
Faktisk glæder jeg mig så meget, at jeg slet ikke kan komme igang med noget af det der skal klares. Nå, jeg når det nok. Der er jo laaaang tid til ungernes efterårsferie;-) NOOOOOT Githa, det er lige om lidt - tag dig så sammen :-))

Jeg finder lige ud af at få taget et billede af tøseblusen i weekenden. Noget må jeg vist vise frem herinde ;-)))

3 kommentarer:

enaj sagde ...

Hvor er det skønt du stadig er her, jeg var nemlig lige ved at blive lidt bekymret;-)
Held og lykke med flytningen, det skal nok blive godt.
Kh Jane

Laila sagde ...

Dejligt at høre fra dig igen, og held og lykke med flytningen. Det bliver sikker vidunderligt.

Laila

Fru Thorsted sagde ...

Godt du er tilbage.... Ja, man bliver jo af og til lagt lidt ned af arbejde, hverdag osv.
Uuuh, lyder spændende med det nye fælles hjem. Held og lykke med det!
Marlene