At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

søndag den 8. juli 2007

Stømper på to pinde

Jeg faldt lige over denne nye opskrift hos Drops.




Så måtte den selvfølgelig lige prøves af og jeg synes om dem. Modtageren Simone er vild med dem. De ligner lækre bolsjer synes hun :-))


Garnet købte jeg hos Marianne for efterhånden lang tid siden. Det føles lækkert indtil videre, så nu må jeg se hvordan det arter sig efter vask. Eftersom der kun er strikket i retriller er det lidt hårdt, men ikke noget der generer ejeren.














Jeg må vist hellere komme igang med anden strømpe. Barnet kan jo ikke gå rundt og halte ;-)

3 kommentarer:

Enaj sagde ...

Hej Githa
De er da skide smarte de sokker, den opskrift skal jeg vist ha kigget nærmere på. Og garnet du har brugt er altså rigtig flot.
Kh Jane

Githa sagde ...

Hej Jane

De er også ret geniale og sidder godt på en str. 36 i hvert tilfælde.
Garnet er meget flot og jeg har endnu 5 andre nøgler, så der er stadig noget at tage af :-)

Hilsen Githa

lilian søgaard wogensen sagde ...

ih, de ser lækre ud...
sikket smukt garn..

tak fordi du ledte mig på sporet

hilsen lilian