At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

mandag den 11. juni 2007

NETTO-toppen




Ja ja, nu har jeg en NETTO-top :-)

Modellen er herfra og garnet herfra til 10,- kr. nøglet i 100% bomuld.





Toppen vejer 190 gr, så det må siges at være et billigt stykke tøj :-)


Garnet har været overraskende let at strikke i. Den er strikket helt efter opskriften i str M. Den er ganske behagelig at have på faktisk.

Måske ender den med at blive til ældstebarnet - hvem ved :-)

For at de rigtige farver kommer mest til sin ret så er der taget et liggende billede på min gamle slidte læder-divaneser - dog uden modellen i ;-))




13 kommentarer:

kludemutter sagde ...

Hold da op du er flittig.
Smart top også i dejlige farver.

Laila sagde ...

Denne uges Turbostrikker!!! WAUW

Tineke sagde ...

Hejsa igen Githa, hold da op hvad du er produktiv!!! Aaaarh, den køber jeg ikke med ego-et som der ikke er plads til.....toppen blev OGSÅ flot, meeen igen et billede uden dit ansigt...men toppen sidder dog smadderflot.

Dorthe sagde ...

Hej Githa
hvor er begge dine færdig projekter super lækre. Da jeg ved hvordan hovedet ser ud, så kan jeg kun side at de klæder dig godt og at du har en rigtig flot figur til begge modeller.

Eva sagde ...

Vilket härligt sommarlinne! Det passar dig jättebra.
Eva i Lund

Enaj sagde ...

Hold da op, du er skisme flittig. Toppen er rigtig flot og sidder perfekt.
kh jane

Gitte Jensen sagde ...

Hej Githa. Hvor er den flot - ja både din nettotop og Geilsk Livstykke. Jeg drømmer også om at strikke den i den flotte røde farve.
mvh
Gitte

Bebiane sagde ...

Er du helt vild kone, nu rykker du sanlig.
Tillykke med din Netto-top den er bare smart, tak for tippet.
Kh. Bebiane

Karen S sagde ...

Man må da sige, at du får noget fra hånden!! Dyb respekt!
Meget sød trøje/top for øvrigt... måtte lige følge linket og tjekke opskriften ud ;-)

Kh Karen S

Dorthe sagde ...

Sikke en sød top, den må jeg vist lige overveje til min veninde, der "plager" om en sommertop ;-)
Din "livstykke" er også blevet rigtig flot.
Knus fra
Dorthe

MONA sagde ...

Hvor er du altså flittig..Den er jo også hamrende flot,og passer perfekt til de blå bukser:-)) Den der med ego-et der ikke er plads til, kan det nu osse passe?:-)!

Githa sagde ...

Tak for alle roserne endnu engang.
Jeg ved heller ikke lige hvad der sker her, men en masse bliver pludselig færdig i en fart.
Det er jo dejlig, eftersom det giver basis for noget nyt ;-))

At mit ego er for stort var måske nok en overdrivelse, vi må se om det kommer med en dag. Lige nu kan jeg se mig selv som en gine i et butiksvinduer - lidt sjovt at se på.
Apropos gine....sådan en ønsker jeg mig vist også en dag. Ved bare ikke hvor jeg skal stille den :-))

Hannestrik sagde ...

Den er bare rigtig sød, den havde jeg slet ikke været opmærksom på, er nu kommet på min ønskeliste. Hilsen Hanne H.