At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

fredag den 22. juni 2007

Lækre indkøb i Græse Mølle

Og slet ikke foretaget af mig - men Johan :-))


Vi var lige en tur fordi der igen idag, og jeg forelskede mig sporenstrengs i disse to lækre farver.

Jeg vendte og drejede dem og syntes måske de var lidt dyre og to farver var lidt fråds - vupti og de blev snuppet ud af hånden på mig og var på vej til kassen.


Det er Linea Hør fra Karen Noe design i den smukkeste lyseblå med grå nister og kobberfarvet med brune nister. De er afsindig smukke begge farver og nu står lige tilbage, at udtænke hvilke opskrifter der har fortjent dette lækre køb.



4 kommentarer:

britt sagde ...

Heldigfis! Feeede indkøb, smukke farver!
:-) Britt

Tina Olsen sagde ...

Skøøøøntt med sådanne mænd, kan godt forstå du ikke vil af med ham;-))

Dorthe sagde ...

Hej Githa
du har vel nok opdraget ham godt, en mand der gider gå med i garnbutik og som tilmed virker interesseret, og derudover også køber garn af den lækreste slags til dig. Kan jeg låne opskriften på opdragelsen- haha.
KH Dorthe

Dorthe sagde ...

Hej Githa
har lige set at du på en anden blog skriver at du næste gang vil være med på mystery stole, du kan godt nå at tilmelde dig senest den 6.7. Opskriften bliver udgivet på dansk af malle som er så sød at oversætte det hele med det samme.
Måske det kan lokke.
KH Dorthe