At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

tirsdag den 12. juni 2007

Har du nogensinde set en lyseblå UFO??

Det har du så nu :-))

Jeg har lige færdiggjort denne UFO fra sidste sommer - og jeg bliver vildt glad for den, kan jeg allerede mærke.


















Sjælevarmeren er fra maj 2006 i Ingelise.

Garnet er Rustico fra HP-gruppen og købt i Ringsted hos Susanne. Desværre har hun ingen hjemmeside, men en ganske udemærket forretning :-)

Hmmm.....billedet henleder lidt til at se om jeg er dum i nakken ;-))
Nå skidt - jeg synes bare den skulle ses fra denne vinkel, hvor detaljen som nu er lavet færdig - nemlig selve kante til krave og skød - gør sig rigtig godt.
Så konstaterer jeg samtidig, at jeg må have en dille for rib. For næsten alt hvad jeg finder flot lige pt., er på den ene eller den anden måde bygget op omkring noget rib :-)

6 kommentarer:

Laila-H sagde ...

jeg skal da lige love for, du går til den. Rigtig flotte bluser alle sammen

kludemutter sagde ...

Tror da også jeg vil en tur i bunden af kurven, hvis det sådan lækre ting man kan trække op.
Den er bare fin, ligner meget en jeg engang fik fra noa noa.Gu´om jeg har det blad du skriver ?

Jette Møller sagde ...

Hold da op hvor er du flittig og så fine ting du får gjort færdig.. Helt imponeret og så i den varme, det kan jo være du har fået det for varmt i weekenden :o) :o)))

Gitte Jensen sagde ...

Du ser absolut ikke ud til at være "dum i nakken" - tværtimod ser trøjen ualmindelig flot ud fra den kant!. Virkelig flot detajle. mvh Gitte

Vivian sagde ...

Superflot og meget klædelig!
Hvilket i øvrigt også gælder de sidate 2 modeller du just har fremvis ( som jeg først er nået til nu) ;-)

KH Vivian

Githa sagde ...

Tak for de pæne ord :-)

Jeg har desværre ingen internetforbindelse lige pt og som det ser ud med hastigheden af ekspeditioner hos TDC sker der vist ikke lige noget de næste par dage heller :-((

Så derfor går der nok nogle dage mellem jeg kommer herind.

Hilsen Githa