At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

mandag den 11. juni 2007

Geilsk Livsstykke med indhold


Som lovet er der lige et billede af blusen med indhold. Beklager kvaliteten, men kameraet er vist ikke længere hvad det var engang ;-)

Jeg er meget glad for den og den sidder perfekt på kroppen. Den næste jeg strikker kommer V-udskæringen dog til at starte et par pinde før.
Hmmm....måske der skal lange ærmer på den næste - tænker jeg lige over....mens jeg færdiggør et par små projekter :-)


13 kommentarer:

Tineke sagde ...

WOW Githa, den ser jo smadderflot ud! Ja, jeg tror kameraet har misset dit hovedet, den ville jeg da gerne have haft med :) Livstykket klæder dig hammergodt..

Virtuella sagde ...

WOW, den var lekker! Den kler deg skikkelig godt!
:-)

marianne lundholm sagde ...

ALLTSÅ, SÅ LÄÄÄCKER DEN ÄR, DU PASSAR PERFEKT I DEN

MONA sagde ...

Hov hov, forografen har ikke fået hovedet med:-)!
Den er bare rigtig flot og sidder så godt på dig:-))

Laila sagde ...

Jeg vil tilslutte mig de andre og sige: Det har du gjort rigtigt godt!

Lene sagde ...

Jeg har netop lige bestilt en, inden jeg så din på og jeg kan se, at det var et smart træk. Håber min kommer til, at sidde ligeså flot som din gør.
KH Lene

Hannestrik sagde ...

Hvor er din bluse bare blevet flot. Den sidder rigtig godt kan man fornemme. Hilsen Hanne H.

strikkeforsker sagde ...

Tæskelækker!

TinaMAndersen sagde ...

Wow, den er flot og farven kanon.

Den må vist en tur på listen. :o)

kludemutter sagde ...

Den er bare fin og dejlig farve.
Er det modelen med vinge ærme ?

Githa sagde ...

Tusind tak for alle de rosende ord :-))
Den sidder fuldstændig som den ser ud.
Dog er jeg af Bente blevet gjort opmærksom på at jeg har lavet en fejl!!! Hvem mig?? aldrig i livet ;-)
Jo sq..... Så til dem der springer på, så læg mærke til at forstykket deles efter de 6 p. fra ærmedeling og IKKE som jeg har gjort - ens med ryggen.

Jeg har talt med Bente Geil som gjorde mig opmærksom på det og hun sætter nok lige et lille obs ind i opskriften, så ikke andre end jeg laver den.

Men jeg er nu ikke mindre glad for den af den grund. Den er super.

Til dem der mangler et hoved, så var der ikke plads til mit store ego på billedet ;-))
Det var jo blusen i skulle se og ikke mit strithår :-)

Yt...Jo, det er modellen med vingeærme.

Hilsen Githa

Bebiane sagde ...

yess!! Githa
Hvor er den flot, den sidder perfekt på dig. Jeg er vild med den røde farve, passer godt til dit lyse hår.
Knus fra Bebiane

Tineke sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.