At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

søndag den 6. maj 2007

Yes...Jeg nåede det.

Vi skal om en time til 2 og 4 års fødselsdag. Tea, Johans gudbarn og Laura, Teas storesøster har fødselsdag samme dag.

I går formiddags smuttede vi lige ud og hentede lidt gaver til dem. Vi syntes lige de skulle have en lille kjole hver også. Så fik jeg eller travlt ved symaskinen.

Nu er de klar og mangler kun en indpakning.

Vi glæder os til en dag i venners lag :-)

Jeg må vist hellere smutte. Der mangler stadig lidt inden vi smutter til Frederiksund.

5 kommentarer:

Fríða sagde ...

eeejjj, sikke söde og prinsesseagtige kjoler du har lavet. suk, jeg misunder jer der kan sy, har ikke forstand på det.
kh.fra Island
Frida

Tina sagde ...

Hold op hvor er de søde Githa!!! :) Håber de bragte lykke!

nielsenstrik sagde ...

Hvor er det nogen smukke kjoler du har syet. De må da blive ellevilde af lykke, de to små heldige prinsesser.
Kh Jane

janne sagde ...

Hvor er de fine, dejlige enkle og lige klar til sommervejr.

Githa sagde ...

De vakte vild jubel de små kjoler.
Ikke mindst hos pigernes mor :-)

Tak for de pæne ord fra jer.

Githa