At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

onsdag den 30. maj 2007

Lang vej endnu

Ind imellem bliver der hæklet lidt på bølgetæppet.
Nogle dage/uger mere end andre :-)

Og indrømmet - der er lang vej endnu, hvis det skal blive til et brugbart tæppe.

Lige nu måler det 53 cm, hvilket kun udgør ca. 1/4 af det planlagte. Det er 120 cm bredt, så jeg kan godt se, jeg er noget bagefter visse andre :-))
Men skidt pyt - meningen var jo også at det skulle være et "indimellem"-projekt.

Jo mere bølgerne vokser, jo bedre synes jeg om farverne. På den led er det jo helt fint.

14 kommentarer:

Janne sagde ...

Det tegner da godt, jeg tror jeg ville have opgivet inden jeg var kommet så langt som du var.

Tina sagde ...

Lækre bløde behagelige farver!!! :) Du skal nok ikke sammenligne med mit *Griner* bredden blev til fordi jeg er en klovn til at regne og fordi jeg altid tror ting bliver for små og lægger lidt til ;);) Så den fik 40 cm ekstra(mindst) i bredden!!

Dit ser smukt og harmonisk ud!!

Githa sagde ...

Jane....bare gå igang, så skal du se ;-)

Tina...Jeg er vild med dit tæppe og en skønne dag bliver der også kreereret et i den størrelse her. Kigger efter det rigtige garn og farver der vil passe. Dine er vanvittig harmoniske og tidsløse, hvilket er vigtigt i et projekt af den størrelse. Det skal jo forhåbentlig ligge der nogle år, med det arbejde der ligger i det :-)
Jeg er vild med dit tæppe ganske enkelt.

Githa

Tina sagde ...

Tusind tak :) For mig var det også vigtigt at jeg ville kunne holde ud at se på det i laaang tid :) Det håber jeg så kommer til at holde stik!!
Mit næste tæppe kommer faktisk til at minde lidt om dit i farvevalget... lidt sjovt! :)

MONA sagde ...

Hej Githa.
Jeg synes dit tæppe er meget flot i farverne:-)) Sådan er vi jo så forskellige,med hvilke farver man synes bedst om-)) Jeg synes, de klare farver er rigtig flotte:-))

Gitte B sagde ...

Ting tager tid:-). Dit tæppe ser rigtig flot ud.

Tina Olsen sagde ...

Hej Githa,
jeg er sikker på det nok skal blive et smukt og stort tæppe en dag ;-))
Men du nyder det jo bare lidt længere, end så mange andre..Hi- hi
Go fornøjelse

Sifka sagde ...

Til trøst: du er længere end jeg :)

Jette Møller sagde ...

Det er meget flotte farver sammen, fortryder næsten mine sarte farver, minder meget om et til babyer... Tror vi er nået lige langt. Smukt er det ihvertilfælde.

Karina sagde ...

Hej Githa.
Tak for din kommentar på min blog. Bogen Scarfstyle er skrevet af Pam Allen og udgivet på Interweave Press.
Hilsner fra
Karina

Githa sagde ...

Tusinde tak for alle de pæne kommentarer til mit tæppe.

Sjovt som farverne skifter efterhånden som tæppet vokser. Nogle gange sidder man og kigger på det og synes det bliver for mørkt. Så får det lige de næste ti bølger og så ser det helt anderledes ud :-)
Så i bund og grund kan man først se om det falder ind i smagen, når det er færdigt.

Karina...Tusind tak. Bogen er bestilt på biblioteket, så jeg håber den snart er på vej til mig.

Githa

TinaMAndersen sagde ...

Jeg kan se du også er hoppet på "bølgerne", det er nogle søde farver du har valgt.
Overvejer selv at begynde men det bliver en større udskrivning da jeg ikke har noget bomuldsgarn. ;o)

Har du forøvrigt fået fat i Lotus Blossom?

Gitte Jensen sagde ...

Hej Githa. Tak for kommentarerne til mine kreativiteter og det praktiske forslag. Sikke nøgle fine nørklerier du laver. Tror da også lige jeg skal have linket til dit site. Er vil med din "børneting"i stærke farver - og også den hvide top.
mvh
Gitte / Kreativiteter.

TinaMAndersen sagde ...

Jeg så på webstrik at du kan lide Blithe, send mig en mail.