At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

torsdag den 3. maj 2007

Der sker da lidt



På de forskellige projekter.

Slå-om fra design.club er vel blevet noget der ligner 25% færdig, hvis den skal være uden ærmer. Det har jeg ikke rigtig besluttet mig for endnu :-)

Slumretæppet får en stribe i ny og næ - lige pt. nok mest i næ :-) Men det er sjovt at se farvespillet ændre sig efterhånden som der kommer mere på.
Jeg forsøgte mig lige med lidt billederedigering fordi min fod sneg sig ind nederst på billedet. Men så er jeg afsløret i ikke at have smidt sokkerne endnu :-)

Og så lige et billede lidt tættere på. Jeg ved ikke hvad jeg har lavet, men pludselig kan man ikke trykke på billederne for, at få dem større :-/
Skulle der forresten komme en forbi, der kan forklare mig, hvordan man laver nogle ord i teksten til links, så er jeg vildt lydhør....








5 kommentarer:

strikkeforsker sagde ...

Skønne farver til bølgetæppet og slå-om ser ganske fin ud.

nielsenstrik sagde ...

Når du vil indsætte links i din tekst skal du markere ordet og derefter trykke på det ikon der ligner en grøn globus. Så kommer der ern boks frem hvor du skal skrive URL adressen. Håber det hjælper dig lidt.
Kh Jane, der heller ikke har smidt sokkerne endnu.

Tina Olsen sagde ...

Hvor er du nået langt på din slå-om bluse...jeg glæder mig til at se din færdig strikket:-)
Jeg venter lidt endnu med at gå i gang med min, til dorthe har forlænget opskriften!! har du hørt noget om at garnet giver sig i våd tilstand??, jeg kender ikke garnet men har hørt det omtalt!!

Githa sagde ...

Jane...Tusinde tak. Det prøver jeg næste gang :-)

Tina...Jeg har ikke prøvet at vaske Duo garnet endnu. Men har set en anden der er færdig med slå-om og jeg synes faktisk heller ikke ret meget om det jeg så. Det er jo ikke ligefrem billigt garn. Men nu må jeg se :-)

Githa

Jette Møller sagde ...

Flotte farver dit tæppe har, helt misundelig på det. Og jeg har heller ikke smidt sokkerne endnu.