At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

tirsdag den 15. maj 2007

Bølgerne får nye dimensioner

Allerførst et lille jubelskrig herfra og det kommer fordi

JEG HAR FÅET JOBBET JEG GERNE VILLE I DAG :-)))

Efter to lange samtaler med både direktører og sælgere, har jeg fået job igen som salgskoordinator. Har stadig laaaang sommerferie, for jeg starter først den 15. august.
Men for &%)?½& hvor er det dejligt efter et års ledighed nu.
Hård kamp der endelig har givet bonus med det rigtige job.

Jeg købte mig et Vogueknitting fra sommeren 2006.
Det blev det sgutte billigere af :-)

Men se så her......Det er da en ny dimension af bølger hva'?

Nærmest i badekåbe stil :-)
Men mon ikke man kan korte lidt af længden og lave en rumpelang ting.

Forresten var jeg også den glade modtager af en mors-dag buket.

Den vil jeg gerne vise frem inden den bukker under igen. Jeg elsker at få blomster og heldigvis ved Johan at favoritblomsten er en bonderose og farven er hvid, så dem var der også i.

Tak til både ham og alle de tøser jeg elsker af hele hjertet.




16 kommentarer:

Rikke sagde ...

Uh... lige præcis det nummer har jeg også kigget på. For nederdelens skyld... Men jeg kan ikke finde nogen steder i Danmark, hvor de forhandler bladet...

Githa sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Jette Møller sagde ...

Tillykke med dit nye job, det lyder dejligt. Nu må vi se hvor mange der hopper på den bølgetrøje, det kan være den bliver den næste Snowdrop....:o)
Ses måske d. 7. på Badstuen..

MONA sagde ...

Tillykke med jobbet,det er rigtigt dejligt for dig,og så lige drømme jobbet det er alletiders:)

Tina Olsen sagde ...

Hej Githa
Først et stort TILLYKKE med det nye arbejde:-))

Der er godt nok nogle gode opskriftet i det blad, og hvad sker der få "jakken" den er helt vild fed..men du har ret, den skal nok ikke være så lang:-))

marianne lundholm sagde ...

grattis till jobbet, så vackra bilder du kan göra på dinogg

strikkeforsker sagde ...

Tillykke med jobbet!
Tja vogue rammer nogle gange rigtigt og andre gange laaaang ved siden af.

nielsenstrik sagde ...

Hej Githa
Stort tillykke med drømmejobbet.
Kh Jane

Githa sagde ...

Tusinde tak for lykønskningerne alle sammen :-)
Det bliver dejligt at komme i gang igen. Selvom det så giver mindre tid til nørklerierne *s*

Rikke...Prøv på det her link, det er det øverste på siden :-)

http://alh-shop.dk/group.asp?group=38&sort=&page=2

Tina...Jeg synes altså også den er vildt flippet *g*

Hilsen Githa

kludemutter sagde ...

Stort tillykke med jobbet, godt når noget endeligt lykkes.
Fint blad du har købt.

Dorthe sagde ...

ET KÆMPE TILLYKKE med dit nye job, nu kan du rigtig nyde din laaaange ferie.
Bladdet ser lækkert ud, og bukettet falder lige i min smag.
Du er sgu en heldig quinde Githa ;-)
Knus fra
Dorthe

Tina sagde ...

et JUBLENDE TILLYKKE med jobbet!!!! :) Hvor er det skønt at læse!!!

Woooow lækker nederdel uden på det blad!! Lækkert blad i det hele taget , ser det ud til. Jeg kender dem ikke:)

Dorthe sagde ...

Kære Githa
Et stort tillykke ed dit nye arbejde. Nu kan du rigtig nyde sommeren og glæde dig til at du skal starte. Super heldig er du.

Kærlig hilsen Dorthe

Githa sagde ...

Tak til jer også. Det varmer, når så mange ønsker tillykke :-)

Tina...Det ER et meget lækkert bla, med rigtig mange lækre ting i. Helt sikkert ikke det sidste af slagsen købt her. Nederdelen er meget flot ;-)

Hilsen Githa

Karen S sagde ...

Rigtig mange gange tillykke!!! Det har du helt sikkert fortjent. Og så kan du rigtig nyde sommerferien, nu da du har et job at vende tilbage til efter ferien!

Kh Karen S

Anonym sagde ...

tillykke, hvor skønt!! og inklusive en lang ferie:)

hanne s
zeusstrik