At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

onsdag den 11. april 2007

Påsken overstået







Og lidt strik er det også blevet til mellem hyggestunder og oplevelser.



Først er en vest fra Tante Grøn i Odense eget design blevet færdig til min 15 årige datter. Den hittede med sit sølvstænk.

















Så et par strømper i str. 32 strikket i Opal Neon til Johans datter på 7 år. Hun blev kisteglad og sokkerne blev monteret på fusserne med det samme.
Det gør godt, når man laver noget til de små. De forstår at sætte pris uden selv at vide de gør det. Man tænker allerede i næste projekt til dem så......

Og her under endnu to par strømper i henholdsvis str. 36 0g 37 til min egen og Johans 10 årige piger der begge lyder navnet Simone. Også Opal er brugt her og denne gang Regnskovens Tukan og sommerfugl.






















Ellers er der blevet strikket på lidt af hver - bare ikke noget der er blevet færdigt endnu.
Og familien er også blevet hevet gennem diverse strikkeforretninger - ups... :-)

Forresten ønsker jeg mig et monteringsmonster - jeg er såååå elendig til at få det gjort hvis der er mere end to tråde der skal hæftes hrmpf....

1 kommentar:

Karen S sagde ...

Det virker som om du har haft en produktiv påske... og dejligt, at folk er blevet glade (det har de da bare også, når du laver sådan nogle flotte ting).

Jeg glæder mig til at se, hvad det er du har i gemmerne (når du altså får fundet dit indre monteringsmoster frem!).
Kh Karen S