At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

søndag den 25. marts 2007

Så blev det blogspot...



Jeg er vist ikke ligefrem nogen ørn til at finde ud af det her med at blogge.
Men det kommer vel med tiden - øvelse gør mester eller.....?

Den nørklekurv jeg havde på blogbar bliver nedlagt, så fremover vil jeg være her.
Håber jeg kan finde ud af at sætte billeder osv. på her :-)

Hvis du ser noget og får en lys ide til, at jeg kan gøre det bedre, anderledes eller nemmere, så sig det endelig til mig. Jeg vil så gerne, at den kommer til at ligne jeres andres flotte blogge.
Måske et nyt kamera er næste step på vejen nu...
Håber nogle alligevel vil finde inspiration her, som jeg selv finder det i måske netop din blog :-)

I morgen vil jeg lige tage til Odense og plyndre en garnpusher eller to.
Jeg vil nemlig gerne lave både snowdrop af HI og denne af design.club

3 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Velkommen til Blogspot - jeg er heller ikke den store ørn til html etc., men synes, at det er rimeligt nemt med Blogspot.

Og så har jeg også lige investeret i Slå om - dejlig vest/cardigan.

Hilsen
Mette

Merete sagde ...

Hej

Tusind tak din hilsen. JEg er også hel vild med den isblå farve, skal igang med at strikke slå-om på lørdag, da jeg skal en tur til Odense.

Merete Nielsen

www.merete.blogbar.dk

Dorthe sagde ...

Velkommen til blogspot, du skal nok stille og roligt finde ud af det hele.
vesten er så flot fik garn i isblåmeleret igår sammen med opskriften, så glæd dig