At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

fredag den 30. marts 2007

En dag på Sjælland



Gav besøg i flere strikkeforretninger i København. Både Sommerfuglen, Uldstedet og strikkeboden - men helt uden at bruge en nikkel....Hmm - kan det virkelig lade sig gøre??




Videre til Frederikssund og lige forbi Græse Mølle. Der i Gårdbutikken gik den ikke længere :-)





Dette meget lækre og bløde New Zealandske lammeuld måtte bare hjem i mine gemmere.

Nu står bare tilbage, at beslutte hvad det skal blive til.




Disse to lækre nøgler Opal bliver strømper til kærestens to dejlige piger.
Alt i alt kan jeg varmt anbefale et besøg der.
De har mange lækre lækre ting og garner.







2 kommentarer:

Karen S sagde ...

Lækkert rov, du har hjembragt!! Nu gælder det bare om at få det brugt ;-)

Kh og god fornøjelse
Karen S

Laila sagde ...

Græse Mølle Gårdbutik er slet ikke til at stå for. Jeg købte nærmest sækkevis der, da jeg var i Danmark.

Laila i Schweiz